Ny klänning

Jag har ju tidigare tjatat om att jag inte hittar kläder till mina manliga tonåringar i Sims, så för att kompensera får jag väl berätta om något som jag har lyckats hitta. Jag har hittat en klänning som jag ska använda i en film jag jobbar på. När jag skissade på filmen tänkte jag mig en underklänning fast med högklackat typ, fast det har jag inte hittat. Men den här passar ochså bra, jag är inte så försjust i stövlarna egentligen, men de har lite strippa-skor-känsla över sig, vilket jag ville ha.
  Med tanke på hur kräsen jag är med kläderna kanske jag borde öva på att jobba i Bodyshop, så jag kan tillverka egna. 

Klänningen hittade jag iallfall på ClubCrimsyns sida.  


 


Kommentarer
Postat av: ellohell

taaackkk! :) fortsätt gärna läsa om du gillar min blogg <3

2011-01-08 @ 18:30:18
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0