Goodnight kiss - min första film!



Sådär, jag gjorde en liten kortfilm som är väldigt simpel, men jag tycker jag lyckades. Se efter själv!

Alldeles för många barn lever med alkoholiserade föräldrar.

Pianospelet i filmen googlade jag fram, gratis ljudeffekt. Flickans röst spelade jag in själv med hjälp av Audacity. Jag vet att många filmskapare använder dyra men fantastiska filmredigerings-program, men jag har bara Windows Moviemaker. För övrigt finns det inte mycket att säga om filmen. Om du har frågor kring den, skriv en kommentar :) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

heej! har du sims 3?

2010-11-01 @ 13:52:08
Postat av: TeapotElephant

Nej, jag har Sims 2 :)

2010-11-12 @ 10:23:38
Postat av: Linn [Lajn]

Oj, har inte sett att man kan göra så fina filmer genom Sims. det måste ha tagit tid att göra!

2011-01-03 @ 21:50:32
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0